Bismillahirrahmanirrahim
SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA.SMOGA DAPAT MENJAMU SELERA DI BLOG SAYA INI.SEGALA TETAPAN DAN BARANGAN DI SINI ADALAH TERPELIHARA.
أشهد أن لا اله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله

AKU BERSAKSI BAHAWA TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH
DAN AKU BERSAKSI BAHAWA NABI MUHAMMAD ITU ADALAH PESURUH ALLAH
Kandungan didalam blog ini mungkin tidak sesuai bagi sesetengah org yg menentang golongan seperti saya. Sekiranya anda merasakan apa yg saya lakukan ini salah, terima kasih. Kerana anda sama sekali bukanlah org yg pertama mengatakannya kepada saya dan kelompok seperti saya. & saya sama sekali tidak menentang perbuatan anda. dan tidak akan pernah. Cuma bimbang sekiranya tohmahan dan tuduhan yg dilemparkan kepada saya, menjadi fitnah kepada saya. dan memecahbelahkan pemikiran banyak orang. Saya berlapang dada dan tidak memusuhi anda kerana pada saya, apa yg terkandung didalam blog ini, sebagai tanda mengakui akan kebesaran Allah dan menghargai ciptaan2Nya... Sedangkan kita manusia dilahirkan dengan sifat dan keistimewaan yg berbeza.
Selamat berkongsi, Menjamu mata & Bertukar buah fikiran..
Asahlah hatimu agar bisa memahami rahasia hidup. Jangan banyak makan dan tidur, tujulah kesempurnaan. Latihlah dirimu, kurangi makan dan tidur.

Jangan mempercepat waktu, artinya dalam upaya mencapai maksud atau cita-cita tertentu, seseorang harus mampu mengendalikan dirinya.

Siapapun yang memiliki kelebihan (kekuatan, kedudukan atau kekuasaan) agar tidak bersikap sewenang-wenang terhadap orang lain, terutama terhadap orang kecil

Tiada kesaktian yang menyamai kepastian dari Tuhan, karena kepastian dari Tuhan itu tiada yang dapat menggagalkan
Kami mempunyai berbagai2 batu permata dan lain.Jika ada sesiapa yang berminat dan berkenan di hati bolehlah berurusan..insyallah tentang maharnya boleh dirunding lagi.bnyk lagi batu ada..ini cuma sample.nak masukkan semua takda masa.antaranya...delima,akik,phyrus,batu bukit,zamrud,serai,jj,mata harimau,cincin berwafaq,geliga ular,geliga lipan,besi kuning,besi kuning,batu mata kucing,batu sirip ikan,buntat kelapa,kayu2, dan lain2 lagi..jika berminat..sila inbox atau terus hubungi saya.terima kasih

Thursday, January 6, 2011

Batu Mata Harimau

Batu Mata Harimau

maharnya rm170

 pengisian fidyah seikhlas hati

No comments:

Post a Comment